Антимонопольний комітет України ухвалив рішення

index

Підприємство Анетти Антоненко ТОВ «Видавництво Кальварія» зобов’язане припинити незаконне використання комерційної назви знаного видавництва «Кальварія» у своїй діяльності та змінити доменне ім’я сайту.

Як повідомлялось у травні минулого року, видавництво «Кальварія» після виявлення низки фактів звільнило Анетту Антоненко з посади директора та повідомило про те, що здійснюватиме усі законні заходи, спрямовані на захист своїх прав та інтересів (з офіційною заявою можна ознайомитися за цим посиланням http://calvaria.org.ua/news.php?nid=1109).

Серед іншого було важливо припинити неправомірне використання назви видавництва «Кальварія». Саме цю назву Анетта Антоненко використала в найменуванні власного підприємства, «конспіративно» створеного нею у жовтні 2013 року, маркуванні книжкової продукції та в доменному імені сайту.

28 листопада 2014 року Антимонопольний комітет повідомив усі зацікавлені сторони про попередні висновки, згідно яких дії підприємства, створеного Анеттою Антоненко (ІН 38935240), містять ознаки порушення Закону. А 30 грудня 2014 року Адміністративна Колегія ЛОТВ Антимонопольного комітету України ухвалила остаточне рішення, яким визнала, що використовуючи позначення «Кальварія», підприємство, засноване Анеттою Антоненко, вчинило порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції та зобов’язала це підприємство у двомісячний строк припинити використання у господарській діяльності позначення «Кальварія». За порушення законодавства на сторону-порушника було накладено штраф.

Зазначимо, що Комітет наклав «поблажливий» штраф, бо взяв до уваги той факт, що незадовго до винесення остаточного рішення Анетта Антоненко оприлюднила на веб-ресурсі свого підприємства оголошення щодо зміни у січні 2015 року його офіційного найменування та доменного імені сайту.

Проте деякі медіа, вочевидь, керуючись професійним принципом достовірності інформації «з однієї руки», поспішили опублікувати новину в трактовці Анетти Антоненко. Виявляється, що причиною зміни офіційного найменування ТОВ «Видавництво Кальварія» на ТОВ «Видавництво Анетти Антоненко» є лише… «небажання» Анетти Антоненко «витрачати час і зусилля» на спростування «листів щастя» — так Анетта Антоненко називає офіційні повідомлення видавництва «Кальварія», у яких вона реально не може спростувати жодної букви…

Зі свого боку, видавництво «Кальварія» звертає увагу колег на дії Анетти Антоненко, зокрема: маніпуляції та поширення неправдивої інформації, приписування собі в публічному просторі чужих видавничих і культурних проектів та іншого професійного досвіду тощо. А хамський тон і некоректний зміст згаданого вище оголошення є ще одним «достойним» зразком для формування загальної репутації книговидавничої галузі в суспільстві, хоча ми вважаємо, що саме книговидавнича галузь мала б формувати і демонструвати стандарти бізнес-культури у суспільстві.

Поділитись ланкою в соціальних мережах

Залишити відповідь

Щоб прокоментувати, відрекомендуйтеся за допомогою: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *